19/5

Scenen.

Tittar på Talang varje vecka, kollade nyss på gårdagens program, och helvete vad jag saknar scenen! :( Att få stå och göra något man är bra på, och få publikens respons, finns ingenting någonsin som kommer kunna ersätta det. Läste ett gammalt dagboksinlägg som jag skrivit för ca 3 år sen, tiden då jag var som mest ensam och tillsammans med Daniel. Då har jag iallafall skrivit "scenen är min enda vän" . Så känner jag självklart inte nu för jag har så många andra underbara vänner. Men scenen är ändå väldigt speciell för mig, saknart så det skriker om det. Önskar att jag någon gång i livet får ett 7-16 jobb så jag kan vara med i Lekaresällskapet. men men, det får framtiden visa.

Ligger och lyssnar på MTV samtidigt som jag har letat tågbiljetter, ska nämligen över till karlstad sen och mysa med Jimmy & fia, ska sova där inatt för tidigt imorn så åker jag och jimmy till arlanda och hämtar hem våran störste bror! :)
Men iallafall, det jag SKULLE säga om MTV är att dom nyss spelade en låt med Akon och Bone thugs-n-harmony.. som var riktigt bra men jag klarar knappt att lyssna på Akon, för nån jävel har förstört den artisten för mig,. Akon är såå grym och har en utav världens bästa stämmor, men jag tänker bara på fel saker när jag har honom, önskar att den låten som kom i höstas aldrig hade kommit just DÅ... Just under dom veckorna.. Tro fan inte att det finns känslor för den människan nu, dom är helt begravda, men han äcklar mig., Jämt. usch..

Men medans jag började skriva det här inlägget så kom Cheek to cheek på tvn, me like ;)

Ska städa idag är det tänkt, orka. men vill ju ha de fint tills imorn ni vet :)

jäjä, börja städa då.. puh...

Stay fresh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback