23/5

Jobbig dag.

Jess, idag har varit en jobbig men till slut riktigt bra dag. Vaknade av att brorsan stog och ringde på dörren som en tok, min mobil va tydligen paj. Jävla skit halebop, massa massa krångel så nu har jag bytt nummer.. mina vänner kan höra av sig till det gamla ca nån vecka till för att få det nya numret. Släppte av brorsan på station i karlstad, var inte alls så jobbigt som jag förberett mig på att det skulle vara, nu har man ju han 2000 mil närmare än vanligt så :) Sen åkte jag, mamma, rebecca (syster) , fredric oc jimmy till bergvik och åt jätte god mat, och shoppade lite. Fick nya underkläder och en fin klänning utav mamma, älskar henne mest i världen. Barna har blivit så goa, alltid varit men nu är dom ännu goare =)
Sen hem till stan och greja med mobil och maxi med mor, alltid trevligt på maxi hehe..
Börjar jobba igen imorn efter fyra lediga dagar, har varit riktigt krävande dagar. Spenderat alla tre föregående dagar med storebror, har varit skönt. Vi är så himlans lika. Längtar efter att åka till oslo och träffa han & Mona. Hoppas det funkar fint för dom och det tror jag .

Ikväll kommer Elin hit igen och kollar på greys, förhoppningsvis lite mys med godis också, fan glömde nästan skriva att jag va på PIRATES OF THE CARIBBEAN inatt med emma och rebecca, fy faan vad bra den var. verkligen så var den det. Trodde aaaldrig jag skulle orka vara vaken så länge men usch vilken bra film. Ska nog ha triologi dag nån dag med mina vänner, om dom vill då :) hehe..

har hänt massa massa mer men orkar inte blogga mer, kommer mer en annan dag.

Bilder från helg och vecka finns på http://seemlaan.bilddagboken.se

Stay fresh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback