2/5

Onsdag (måndag)..

Ja, idag är det ju egentligen måndag eftersom det var som söndag igår, hehe. Men men, det är onsdag och ikväll ska jag och Losan förhoppningsvis gå i spriten igen! Gött!

Sitter och har ångest, läser mina inlägg nån månad tillbaka, då tyckte jag det var oerhört skönt att vara ledig, nu sitter jag mest bara och väntar på att dom ska ringa och säga att jag måste jobba, hatar att inte ha några tider närmaste veckan. Men men, lär väl tjäna ihop till hyran iaf, och så får jag ju skatten i Juni så fattig lär jag juh inte bli :) hehe.. längtar efter 27e maj när jag vet hur mycket sem. ersättning jag får! Kan fan va allt från 5-8 tusen elr nåt, har faktist ingen aning. Nervig, men mamma ska ju ha 3500 också, känns sådär men jag har ju körkort iaf så :) Sen i Juni ska brorsan ha 4500 för laptopen. Men det gör absolut INGENTING för jag får ju ny dator :)

Igår så städade jag, sen gick ja & emma o käka, sen hem en sväng innan jag gick in till Jessica. satt där och degade lite. hehe, blev bara tröttare och tröttare, kvällen spenderades framför tvn kan jag lova.

Somnade nog halv tidigt, före tolv till och med tror jag, sen drömde jag skitskumma grejer inatt :S

jaja, orkar inte skriva mer, har annat att göra (mata fiskarna) haha

Bilder från helgen finns på
http://seemlaan.bilddagboken.se

And off she go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback