26/5

God morgon.

Jess, idag är det en god morgon, jag är riktigt sugen på att jobba faktist, härlig känsla ! Fast halv jobbigt att man måste fixa nån som kan jobba 4-5 augusti... men det löser sig, har ju ett par månader på mig om man säger.. men usch, sånt är jobbigt på riktigt.. jaja.. idag och ikväll ska jag som sagt jobba, sen får vi se om ja kanske tar mig en tur som chaufför elr på krogen, kommer ju inte kunna sova ändå när det är bilar i hela stan. Och så e de bara et baby pass imorn så de gör inget om jag är lite trött.. Tror dagen kommer gå fort idag, speciellt om det är lika mkt folk idag som igår.. shit alltså!

Jag är sjukt hungrig nu men orkar inte äta nåt innan lunch.. har ingen matlust längre, men vem vet, det kanske bara är bra..

nej nu orkar ja inte skriva mer. Ska oroa mig lite mer för att inte få ledigt i augusti.. skit pass..

stay fresh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback