27/5

Äntligen!

En bra söndag, äntligen har jag slupit undan tankarna och känslorna som alltid kommer. Ni kanske inte förstår vad ni betyder för mig bara för att vi inte är så nära vänner, men ni är så roliga så jag slappnar bara av och har skit kul med er!

Igår då.. jobbar till 22.15, sen hem och bytta om innan  ja drog på fest, haha hade en väldigt full vän där ;) Till slut så tog vi oss til mastis, jag fortfarande nykter eftersom jag även skulle jobba idag.. Men det va kul ändå faktist, det va de faktist. Sen efter många (och då menar jag många) om och men så följde jag med på efterfest.. Till adde. Det va också kul, men det blev sent.. hehe.. glömde bort tiden lite och även att klockan stog på ringning till morgonen sen.. men till slut vid halv fem så löd min fras "Semlan borde gå hem och sova nu".. och det fick jag motvilligt göra också.. somnade inte före fem.. vaknade nio, dödstrött.. aldrig varit så trött när ja ska jobba.. men visste att jag bara skulle jobba 3 timmar så det gjorde inget.. drog mitt lilla race i förbutiken sen kom jimmy och vi köpte presenter till mamma som vi åkte hem med.. hon blev glad, ganska chockad och vädligt glad :) Älskar henne mest i världen, ni tror era mammor är bäst men min är faktist bäst på riktigt!


Sen snodde jag bilen för henne och jag och emma storhandlade.. sen glass i skärgårn me grabbarna sen släppte jag av emma och vi andra drog på bio, Pirates 3 igen :)) Tröttnar inte på dne, den blev till och med bättre andra gången man såg den (helt otroligt).. alltå orlando bloom är såååå grymt snygg i dne filmen, han faktist slår johhny.. och ni vet mina känslor för johnny ;) hehe


Men nu ska jag äta lite, sen antingen gå hem till emma och kolla film eller läsa en bok jag inhandlat idag.  Vuxenpoäng ;)


Ha det gött och..


Stay fresh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback