31/5

två på ett dygn, inte ofta haha

Idag har varit en skön dag, låg i sängen och läste till ett.. en riktigt bra bok "allt för min syster" .. har inte kommit så långt än men kan än så länge rekomendera den varmt.. sen kom rebban hit och vi drack kaffe och så.. gick ner på stan och kikade lite, hittade ett par skit snygga jeans långa shorts tajta.. haha svåra att beskriva men jag köpte dom och ett vitt magskärp iaf.. najs.. sen tog vi en baguette (kom på att det är visst allt jag ätit idag) .. elr ja, fick inte ens en baguette för dom va slut., jävla idioter.. fick en chiabatta.. men den va ganska go ändå, och lättare att äta =)

Sen åkte vi virvelvnden och de va kul haha.. kollade harsprånget innan vi gick ut på en halvlång promenad.. jävligt skönt att gå och bara snacka.. ska nog ta en morgon promme imorn innan jag solar.. skönt att komma igång innan försäsongen.. kanske kanske ska köpa månadskort på galaxen är såå sugen.. får se..

Sen kom jag hem ganska nyss och ska snart lägga mig och fortsätta i boken.
Tack rebban för en bra dag..

Tack Emma K för kommentaren. :)

Stay fresh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback