4/5

Windows Vista.

Den som orkar klaga på Windows Vista har aldrig testat det. Riktigt häftigt, satt igår och i princip bara tittade på min nya fina laptop för att de va så himlans snyggt, Och funkar bra, ja det gör det! Älskar min nya dator. :)
Hämtade den hos brorsan i karlstad igår, han åkte direkt men jag va kvar en stund med fia och tjötade lite. det är skönt ibland. pratade om allt mellan himmel och jord i princip, men sen skulle ja åka och annie ringde så ja skulle hämta upp henne vid universitetet, haha lycka till att ja ska hitta dit tänkte ja. Men det ordnade sig till det bästa och när ja hämtade henne så hade hon köpt med glass åt oss :) gott. hämtade mamma på jobbet och grejer, vi umgicks lite och så, sen hem och börja krångla med mina datorer, men till slut så fick jag faktist ordning på de! Hatar när det ska krångla så, är glad att jag gjort det mesta förut så jag vet hur man ska göra, men det va lite svårare när den ena datorn var en vanlig XP och den andra vista.. nu tänker ja typ aldrig mer sätta på den andra, har lagt över alla musik och alla bilder till den här :) och allt låter och ser bättre ut!!

Idag ska jag nog bara ta de lugnt under dagen, sen vid fyra ska ja färga håret på mamma, och sen blire filmkväll hos tjejerna. Mysigt =)

ha de gott.

and off she go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback