6/5

Skön helg.

usch, jag har så hemskt mycket att skriva. Weelll, vi tart från början.

Igår vaknade jag och käkade frukost innan jag cyklade till jobbet, såg alla pigga glada människor i solbrillor på väg till jobbet och avundades dom, fyfan ja skulle jobba bort hela dagen. Men men, väl där så va de som vanligt kul, älskar mina arbetskamrater! Fick reda på att jag får BETALD SEMESTER !! :) häftigt faktist.. sen efter jobbet så vare snabbt hem och styla sig för då skulle de bli fest. Cyklade bort till älvängen och mötte massa esteter plus annat konstigt folk. Vi grillade, drack öl och körde "jag har aldrig".. haha fan vad roligt vi hade! Sen drog vi tjejer (jag,emma,cissi,therese,petra och matilda) hem till mig och fortsatte öl drickandet innan mastis. vi dansade och sjöng och hade sådär kul som bara tjejer kan ha tillsammans. Det värsta är att man vet att det förmodligen aldrig kommer hända igen :( .. Sen iallafall så bar det av till mastis, haha kom på nu att jag lovade petra skriva om den där jävla bankomaten, kommer inte riktigt ihåg vad som hände men vi utbröt båda två "JÄVLA HORBANK" otaliga gånger, haha. Alltså brudar, gud vad roligt det va. Sen blev de mastis och därifrån minns jag inte så mycket, vart dret full. Kommer lägga upp bilder så får ni me egna ögon se vad jag gjorde, jag vet EN sak och det va att vi hade solglasögon på oss.. haha, såå roliga.
Sen gick vi hem några stycken till mig men jag va så full så det blev inte långvarit innan alla fick gå igen. orkade inte haha.

Vaknade super tidigt imorse och städade fort som fan innan bakfyllan kom, sen ringde mongo och frågade om jag ville me å åka båt så det gjorde jag, han och jennifer. Det var trevligt. Ont,illamående och skumpigt, men roligt som attans. sen krånglade bilen och sådär, men det ordnade sig till slut och då köpte vi mat. haha, det blev buffé. Mc donalds OCH pizza.. nu snackar vi bakfyllekäk :) har legat och degat hemma hos honom  typ hela dan, rebban kom en sväng också men nu äntligen så e jag hemma och ska bara ta det lugnt. Det va nåt mer jag skulle skriva men det kommer jag inte ihåg. ha det fint.

Bildbevisen finns på
http://seemlaan.bilddagboken.se

and off she go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback