9/5

Luktade på en bebis igår :)

Välkommen till världen lilla Meja, och grattis Sarah & Anders !
Igår åkte jag och Emma över till karlskoga BB där hennes syster låg med sin nyfödda dotter. Hon va grymt go bebisen, helt tyst och trött. Blir nog en soft unge de där :)
      

Sen åkte vi hem till stan igen och handlade lite, åt mat hemma hos emma sen hade vi myskväll hos mig, vad vuxet det känns egentligen att man går från lägenhet till lägenhet sådär :) Kollade på Desperate och sen dansade vi, haha. Hon lärde mig (eller iaf FÖRSÖKTE lära mig) att göra piruetter. Det gick faktist hyfsat hehe. Fast hon skrattade åt mig när ja försökte mig på hela belive dansen, dumma emma. :(

Idag har det inte hänt mycket, försökte mig på att baka muffins men dom blev brända så ja slängde dom, va inge sugen direkt ändå så det gjorde inget :) Sen har ja träffat becca en sväng och så.. men mest har ja bara chillat faktist, gött att ta de lugnt ibland.. Och om ett tag ska ja käka lite mat sen till emma och ...hmm, kommer inte ihåg va vi skulle göra.. hehe

ha de gott. jag älskar min laptop

And off she go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback