11/11 - del 3

Gäst i en gästsäng i ett gästrum.

"Jag tycker om det här jag."
"Vaddå menar du?"
"Jamen när du är här, och vi sitter såhär."
Brorsan tycker om när lillasyster knör ner sig i soffan mellan han och fisen.
Tack kära ni för en hel mysig kväll. Vi har ätit enkelt och gott, tittat på kort, läst resedagböcker, skrattat, ätit lite godis, tittat på lite mer kort.. och PANG sa det så var klockan halv tolv.
Fick även en hel del planer.. En som är totalt bestämd är att jag & Jimmy drar utomlands i maj. Har lovat nu att jag ska spara en tusenlapp i månaden så sticker vi. Så ja, pluggandet får nog vänta ett år.. Nu vill semlan tjäna pengar och göra lite roligt först. :)

Vill ni höra nåt sjukt? Jag saknar min katt. Känns skitknäppt att ligga i sängen med datorn i knät utan att hon ligger på bröstet eller armen. tycker verkligen om henne. Godnatt Elisa.

Nu ska jag sova lite.. Känns som det är bättre värme här en sist, känns bra :)

"Vi tog en till chilibaj innan fruckan." .. hahaha.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback