12/11 - del 2

Avbokning & sthlm-weekend.

Var tvungen att boka av SPA helgen med Emma, jag hade nämligen inte haft en tanke på att människor är galna i våran affär veckan innan jul... så jag fick inte ta ledigt.. men men..

Fick ett as bra tips av mamma med ett erbjudande att åka till nästintill valfritt hotell i hela norden två nätter två personer för ganska billig peng.. så jag och gustavsson sticker förmodligen till Globen Hotel nästa helg. Vi båda måste få ledigt fredan bara så ska det nog gå bra. Jag hoppas verkligen dom på maxi kan vara lite schyssta.. har funderat på det där lite.. Om jag säger att jag vill ta en semester dag, kan dom säga emot mig då? Jag är ute i god tid. Jag har väl min rätt att få ledigt? Om du vet något om detta får du gärna kommentera. Nån utav alla er läsare borde väl ha koll på sånt ;) *host* Tirre *host* haha..

Tänk en helg i sthlm.. från fredag till söndag.. ingen stress-shopping utan bara gå runt och kika och mysa och prata och röka och titta på vattnet och andas frisk luft.. för att sedan gå till det fina hotellet och dricka en vinare på rummet och busknacka på alla dörrar och lyssna på bra musik och ha det trevligt.
Herregud va jag hoppa !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback