12/11 - del 3

Folk med fel uppfattning.

Verkar finnas precis överallt. Men som inbiten Kristinehamnare så har man lärt sig att leva med det.

Idag har varit en riktigt bra dag. Vaknade och kändes som klockan va astidigt men hon va fan halv tio.. fia och poole tyckte jag såg riktigt trött ut och jag kände mig dyng sliten. men efter lite frulle och morgon mys så va jag igång. jag och jimmy tog en biltur innan vi drog oss till nöjes och käka buffé... otroligt vad god mat dom har där. Vi var duktiga och rörde inte glassbuffén som ingår utan tog oss bara kaffe efter maten, sen hoppade jag på bussen och åkte hem. Har myst med kissen hela dagen, hon e så mysig. Och nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig i sängen och titta på tv. Jag verkligen älskar hösten och mörkret och tystnaden.. snart är det jul :D


Tittar på Boston Tea Party... fan va känd hon har blivit Eva Nazemson (hon som spydde i direktsändning)... Kul att va känd för en sån sak liksom... haha, men hon verkar trivas me det :) har sett henne i tre olika program denna vecka.. vissa har tur.... hahaha

Emelie.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback