13/11

Promenad och glatt besked.

Vaknade och kände mig tjock, drog på promenadskorna och gick ut, riktigt kallt men det var skönt. I slutet av promenaden ringde mobilen och det va chefen. Frågade om jag kunde börja 14 ist för 17.30 idag och givetvis sa jag ja, alla pengar är bra pengar.
"Sen så va det en sak till. Vill du ha Annas schema när hon slutar?
Det är 30 timmar i veckan."
Skämtar du tänkte jag! .. jag hade kanske räknat lite med att få några extra timmar när hon slutade men HELA freakin' schemat! :) Jag tackade naturligtvis ja och hon försäkrade sig om att allt kändes okej för mig. Vad tror hon? haha .. nej då.. tack Lisa, you made my day ! :)
Så nu e har jag alltså en 75% tjänst from v 50 .. känns bra bra. Kommer även få lära mig öppning då vilket betyder att jag lär mig ytterligare en bra sak på jobbet.

Nej.. diska, duscha, laga mat, åka till jobbet.
Trenden med skitdagar på tisdagar verkar ha vänt :)

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback