14/11

Fullsatt mottagning & behov av datainlämning.

Jess, mina p-piller är strax slut så efter många om och men släpade jag bort mig själv till ungdomsmottagningen vid en sisådär kvart i tre.. över fullt.. alltså vi snackar överfullt.. orkade inte räkna men kanske över 15 pers typ.. jag la ner det och gick hem igen.. hade jag inte jobbat idag så hade jag kanske utsatt mig för den väntan, men har inte tid med det och hatar att känna mig stressad. Får helt enkelt boka tid någon dag istället.

Och så måste jag verkligen lämna in min dator nu.. har dragit ut på det i ett halvår och garantin går ut om 3 veckor typ.. shit.. men först måste jag lägga över allt på en extern hårddisk.. sen skriva ner allt på en lapp som är fel på den.. och sen åka till karlstad med skiten. jaja, hatar måsten medn det måste tyvärr göras..

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback