16/11 - Del 2

Future Sex Loveshow.

Kan inte få tag i någon som har tv400 så jag fick ladda ner en med crappy kvalité.. men vad gör de? Ljudet är grymt och jag vet ju hur konserten ser ut redan ;) haha alltså han är förmodligen redan utsedd att bli en legend.
Ibland funderar jag tänk om.... tänk om jag hade fötts i USA, haft hans föräldrar, varit kille, och hetat Justin. Hade jag då varit där han är? Fattar ni vad konstigt egentligen att han är en helt vanlig människa. Egentligen. Glöm aldrig det. Han är en helt vanlig människa, egentligen.

Nu måste jag göra iordning mig det sista för jobbet.. sen ska jag tillbringa massa timmar där.. näst näst näst sista fredagskvällen på maxi.. nedräkningen har börjat.
Hör gärna av dig på åt sätt om du har tv400 och kan spela in justin åt mig till veckan. Jag skulle bli skitglad och slänga min önskelista på en gång.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback