16/11 - Del 3

Jimmy.

Vart får han all denna styrka ifrån? Hur kan en människa födas med ett så stort hjärta?
Jag brukar ibland fråga mig vart jag hade varit om jag inte hade haft han vid min sida sedan den dagen jag föddes. Hans värmande ord och talangfulla lösningar.
När man är som mest uppe i varv och behöver slappna av. Då vet man vart han finns.
Hans betydelsefulla meningar kan ibland få tårarna att krypa fram.
Det är lugnt, vi fixar det syrran.
Älskar dig.
Jag kommer aldrig dö, jag är odödlig.
Och så vidare och så vidare. Han är värd allting som livet kan ge. Han är verkligen det.
Ingen blir stoltare och gladare än jag när folk säger att vi är lika.

Jimmy är min storebror. Utan han skulle jag vara en del mindre.


If anybody asks you who we are
Just stand up tall
Look 'em in the face and say

image50
We're that star up in the sky
We're that mountain peak up high
Hey we made it 
We're the world's greatest
We're that little bit of hope
When our backs against the ropes
I can feel it
We're the world's greatest
the world greatest,
the world greatest, forever

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback