19/11

Mycket trevlig kväll.

Igår vid halv nio så dök äntligen tjejerna upp. Vi käkade tacos och skulle egentligen ha kollat på film men började prata.. och prata.. och prata.. kristin skulle upp och jobba klockan sex idag så hon åkte vid,ja vad va klockan? elva kanske... men Hanna sa att hon ville stanna en stund till och hon, jag & vicky satt och prata.. Pratade om saker man normalt aldrig snackar om.. det var så otroligt mysigt. och chockande.. och mysigt.. Hanna gick vid tre på natten.. jag och vicky somnade vid halv fyra-fyra nån gång.. Tack tjejer för en riktigt bra kväll !

Imorse när vickys klocka ringde var jag fint trött.. hon duschade, blåste håret, grejade.. sånt där man brukar tycka vara störande på morgonen var faktist bara mysigt imorse, för jag visste att när hon hade gått så kunde jag gått och väl sova så länge jag ville.. börjar jobba halv fyra sen så.. Jag har inte piggnat till än.. vet inte om det har med tiden när vi la oss att göra eller alla intryck man fick igår, och alla insikter.

Har ordnat sig jätte bra för helgen nu när jag ska bort.. Förhoppningsvis så kommer vicky bo här eftersom hon ändå jobbar hela helgen.. (hon bor i kd annars).. så elisa slipper vara själv, och det känns ju bra.

Nej usch, måste ta tag i livet nu och duscha och äta innan jobbet. Kommer förmodligen vara helt död hela dagen.. Men det var det värt.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback