20/11 - del 2

Såld mobil.

Pang sa de. Satte in annonsen som nämnts tidigare vid ca 14 idag... ringde en kille vid 18 och dom ville hämta den på en gång,. jag gick med på att pruta och fick 1500 för den. Precis det jag ville ha från börja egentligen :)
Så lite extra pengar till julklappar och jag är så glad att jag inte tvivlat en enda sekund på den perfekta julklappen till brorsan.. önskar verkligen jag kunde skriva den här men jag vet inte om han snokar här ibland så är ju hela grejen förstörd hehe.. Så det får vänta till 25/12 innan ni får veta vad det blev.

Om tre dagar har jag slutat jobbet och förhoppningsvis packat klart för stockholm. Kommer bli häärligt. Måste bara fixa kamera som kan ta mer än 20 kort.. vet inte om vi kanske tar emelies elr om jag lånar nåns.. mkt kort ska det bli iallafall :)

Hatar att se hur människan blir behandlad.. önskar det fanns något jag kunde göra., men tyvärr, kan bara titta på.


Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback