20/11

Adventspynt & obeslutsamhet.

Jess, idag har jag rivit ner dom vita gardinerna och strukit dom nya röda. :) röd matta och röd filt har även lagts fram.. lite tomtar och en fungerande adventsljusstake har också fått sina platser,. Men än är det inte riktigt klart, ska bygga ett pepparkakshus och göra en liten by bredvid tvn.. samt om några veckor kommer julgranen upp! :)
tok-längtar.

har beslutsångest..som vanligt.. skulle egentligen till jimmy & fia idag, men känns som jag inte vill lägga den allra sista hundralappen på en bussbiljett.. så jag blir förmodligen kvar hemma.
Nästa problem är ifall jag ska lämna in datorn eller inte.. garantin går ut i mitten på december så ska jag göra det gratis så får jag ju göra det nu liksom.. lite småfel på den bara, seg att öppna mappar, och så vidare.. men att behöva lägga över precis allting på en extern hårddisk och inte ha dator på säkerligen flera veckor är inte ett dugg lockande.. och sen få sitta och göra om allting, ladda hem nya program osv... känns sådär,. vi får se, har två veckor att tänka..
och de sista jag måste göra är att åka över till karlstad och lämna in mn mobil för upplåsning, jag fick för mig förut att jag redan hade gjort det så jag la ut annonsen på blocket redan idag.. vi får väl se hur det går.. vill du ha en w850i som inte är operatörslåst så får du skynda dig, både kvitto & garanti finns kvar !

EN bra sak också.. den feta räkningen från telia på säkert 2500 elr nåt kommer inte förrän i december :D

jaja.. en ganska bra tisdag iallafall om man jämför med diverse andra..
SNART ÄR DET JUL!! :) 

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback