21/11

Vart tog November vägen?

Oj, tänkte skriva idag om att det är 2 månader kvar till jul men va? det är ju bara en månad och tre dagar kvar till julafton!! helt sjukt.. jag hann inte med 24 okt känns det som.. den här månaden har gått sjukt fort. Men det gör inte så mycket, det är ju julen jag längtar efter ändå :) och helgen som kommer då förstås!..

idag har varit en produktiv dag... städade och plockade lite imorse, skulle fika med kristin & hanna, men jessica ringde så ja  fick börja jobba tidigare.. så jag har befunnit mig på maxi i princip hela dagen, extra pengar!
Idag klassades jag som en riktig Allt-i-allo där uppe.. en halv timme kassa, en halvtimma H&S, en halv timme förbutik,. osv... hehe...

MÅÅL !! :) Nu gjorde sverige mål, blir det inte EM så vettefan vad dom kommer lyckas med dom sista 35 ...

jaja, back to dagen.. Handlade lite när jag slutade vid sju, kom hem och backade pepparkakshus.. MEN, något måste ju gå fel (förutom att alla delar gick sönder någonstans) så jag hade lyckats köpa rosa kristyr.. störande.. får byta imorn :( .. jaja.. nu är det tråkiga gjort iaf, ihopsättningen... och imorn ska jag garnera huset .. har byggt ett våningshus :D haha

Jag har världens bästa friend-tone :)
på tal om telefon.. laddade ner Bokilur igår.. alltså ljudböcker i telefonen.. så tänkte jag ligga och lyssna mig till sömns.. det gick bättre än väntat haha.. vaknade en och en halvtimme senare av att hon fortfarande pratade i örat på mig.. mindes inte ens att jag hade varit nära att somna.. måste ha gått hur fort som helst :)

Oj, blev ganska långt idag.. mycket ovärt kanske.. jaja, nu ska jag borsta tänderna och gå o lägga mig.

Emelie.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag håller allt koll på dig där hemma. Hoppas att allt är bra och att vi ses på Juldagen. Puss o Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback