27/11

Ja, just det.

Jag vågar inte riktigt tro att det är sant än. Men jag tror jag är över det. Att det skulle ta så ofantligt lång tid hade jag ingen aning om, då vet jag inte om jag hade orkat. Men nu har jag känslan att jag är där. Speciellt efter helgen på det stället, utan känslor. Den här tiden har jag längtat och suktat efter i år. Känns otroligt. Tack alla som funnits runt mig. Jag ska någon gång försöka återgälda allt ni gjort för mig.


Lite normala saker också... är tokförkyld än, värre idag till och med.. Jobbade ändå och det va mysigt.. fick reda på när vi åker till julfesten och sådär, känns tok-bra !! Längtar efter att få dra på mig den nya "lilla svarta" och göra mig sådär extra fin för en gångs skull ! Något mer positivt var att jag tydligen fått 1500 för lite i lön, bara att inkassera imorn förhppningsvis ;) ... annars får jag dom väl nästa lön, men det får gå det me..

Nu blir det nässpray och sängen.. Godnatt.


image53

image54

image55

image56


Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback