29/11

A6.

Jepp, idag stack vi till Jönköping & A6.. vilket bra köpcenter !! Saknade endast Gina Tricot, annars fanns ALLT plus lite till.. shoppade som vanligt mer än jag borde.. men vafan, fick ju en bra lön så det var jag värd.. orkar inte spara på pengarna.. de får bli 2008 ;) .. ok, vad har jag köpt då? hmm... tre par skor (alla till mina små syskon, dom va sååå jävla tuffa!!! ) , ytterligare en jacka (den var för billig för att INTE köpa den), nya shorts, snygg topp, två halv-partylinnen, julklapp till fia, liten handväska, strumpbyxor, silverskor :), ja vad blev det mer? kommer inte ihåg.,.
Trevligt som attan hade vi iallafall! Haha hennes bror & hans kompisar var så roliga.. dom skulle på Dreamhack lr vad det heter på Elmia där typ 12 000 nördar samlas och spelar data i 4 dygn.. Så när vi satt i bilkön innan vi släppte av dom så satt dom typ och skrattade åt flera utanför och kallade dom för nördar.. haha.. ja, de va kul.

Hände mycket kontsigt idag.. va inne i en 3butik för att få hjälp med mina MMS som krånglat, ha i baktanke att jag förutom att ha pratat med både kundtjänst och tekniska avdelningen på telefon även varit inne i en PhoneHouse butik i sthlm. Hon på PH stod i ca 40 min med min mobil och krånglade men fick ändå ingen ordning på den.. Kilen i 3 butiken däremot.. han tog mobilen i handen, tryckte på tre knappar, tog fram sin mobil, skickade ett mms till min telefon, och öppnade mmset på en gång.. så svårt va det liksom. Helt otroligt :)
Sen shoppade vi som sagt loss lite, skulle ta en fika på ett café där, kassörskan måste ha varit efterbliven eller nyanställd sen 4 minuter tillbaks, kass som fan.. gick upp och skulle sätta oss, Kristin tog 37 varv runt stället för att hitta det perfekta bordet, väl framme så välter jag min bricka och häller 40 cl cola över mina kassar, läder fåtöljen, min bakelse och över hela golvet.. men sa bara, "hon va så jävla otrevlig så jag tänker inte säga något utan hon får upptäcka det själv sen.".. torkade av kassarna, satte oss en stund på dom torra fåtöljerna, sen gick vi.., det värsta var att cafét låg MITT I hela byggnaden så vi gick förbi ca 8 ggr till under dagen.. jag gömde mig lika mycket varje gång.. jaja.. hade hon skött sitt jobb så hade jag skött mitt... :)

Dagen var bra och vi tröttade ut oss rejält.. sitter här helt stin och har inte ens orkat packa upp, ska gå och lägga mig och sova ända tills jag vaknar !

Ha det gott, igelkott!

Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback