30/11

Får man gråta till idol? Klart!!

Satt med datorn i knäet medans jag tittade och printade lite i wordpad, hade velat få med så mycket mer känslor, men det går tyvärr inte.

Marie picasso, du är helt otrolig. Att du kan ta fram dom här känslorna hos mig är helt otroligt. Att höra dom säga vecka efter vecka att du är sveriges bästa sångerska är häftigt. Att få se vad allt detta betyder för dig är så starkt gjort.


Och så kommer Amanda Jensen.. amanda... jag fattar inte, jag sitter här helt stum och var tvungen att trycka på paus för att försöka få ur mig känslorna jag känner.. jag vet inte vad ja ska säga... kärlek. respekt.


en efter en.. dom bara reste sig.. applåderna bara forsade.. vilket moment.

Godnatt och sov gott, imorn är det December. Underbart!

Johansson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback