5/11

Suddenly Monday appears again..

Underbart...
Ska strax göra mig iordning för jobb som vanligt.. sen blir det att jobba några timmar sen är det möte och ikväll kommer förmodligen Gustavsson hit och kollar en film och hänger lite med mig. Trevligt :)
Igår fick jag mitt USB-minne så jag provade om det funkade att lägga in en film och sen sätta in den i DVDn, det funkade skitbra. så jag är sjukt nöjd !
Hela veckan är typ planerad redan.. jobbar ju som vanligt alla kvällar.. på lördag ska jag nog ha vinkväll här hos mig med maxi-tjejerna.. sen på söndag ska jag över till karlstad och sova hos jimpan & fisen :)
förmodar att det kommer innebära, tacos,film & en jävla massa godis. hehe mysigt.

Nej, nu blire duschen.

Det går bra nu Johansson;)

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback