6/11 - del 2

Tisdag.

Dagen idag blev en tuff dag. Kom till jobbet och samtalade lite med min underbara ekonomichef.. hon såg att något inte stämde med mig och frågade hur jag mådde, då brast det... grät och grät.. gick ner och började jobba, var tårögd hela tiden. pratade med vicky, grät.. gick ut och tog några kunder.. pratade med maria, grät.. gick ut och drog lite korgar.. anki bad mig komma in på kontoret och jag bara grät... vet inte vad som hänt med mig idag.. har gråtit flera timmar.. varför? Om jag bara visste varför.
Har varvat ner nu iallafall och är nu bara väldigt trött och sliten i huvudet. Får se vart morgondagen tar mig, förhoppningsvis vaknar jag och mår super bra och har släppt det.. eller så får jag helt enkelt vara hemma från jobbet och fortsätta fundera vad som står fel till.

Men som jag sagt säkert 100 gånger idag, jag mår verkligen skitbra just nu. Livet är på topp och jag har ingen aning om varför jag gråtit. Så jag söker inget medlidande eller något sådant för det kan jag få från 72 andra håll. Jag vill bara att ni ska veta att jag gråtit helt utan anledning, och hade det varit något som verkligen tyngt mig så skulle jag självklart berätta det för mina vänner. Men jag mår verkligen bra. Jag gör det.
OCH jag äter ordentligt.

Ska bli riktigt skönt att åka på spa med emma i december, det kommer välbehövligt och vi kommer ha det så skönt.

Gustavsson, det går bra nu.

Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback