8/11

Helt jävla sjukt.

"Emelie, jag har kommit på vad du ska bli..... Ingenjör."
Vi spånade vidare och ja, nu är anmälan ivägskickad.. Helt jävla sjukt vilken känsla det var att se sitt personnummer tillsammans med en universitetsanmälan... Kommer jag in på antagningsdag 1 så kör jag.. Vilket vore väldigt otroligt då min ansökan är en månad för sen och jag är tjej och ja.. Varför skulle jag inte komma in?
Jag slåss ju bara mot snillen som säkerligen har mvg i både matte och fysik.. Men vafan? Ett vg i matte c borde man väl komma en bit på iaf? ..

Jaja, känslan var helt sjukt iallafall.. Allt bara släppte och här ligger jag och ler :)
Kanske är precis detta jag behöver... 3 ½ års fattighet och en säker framtid.

Tack emma, som jag skrivit många gånger förr.. Du e fan bäst. Vet inte vad jag skulle göra utan dig.
Du är familj för mig.



Idag har sammanfattningsvis varit en riktigt bra dag.. Efter två dagar gömd bakom tårar så har det släppt.. Eller inte släppt men nu kan jag iallafall vara "mig själv" igen.. Vad nu det betyder.. Jaja, jobbet är terapi för mig.
Imorn ska jag ut på promenad, sen jobba 17-22 .. Sen kolla idol, sova.. lördag städa.. dra till ikea med emma.. hem göra mig iordning, maxitjejer kommer.. vin.. mys :) ... söndag.. bakfull... kolla på tv.. åka till karlstad och sova hos brorsan.. härligt.. och måndag är ledig dag.. kan det bli bättre?

Nej tack, jag klarar mig.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback