11/10

Good, life is gooood.

igår va en utav dom bästa dagarna ever på jobbet, den gick så skjukt fort och jag hade så kul. Vet verkligen inte varför, det var bara en sån dag.. :)
Tänk att det är torsdag redan, har klarat 5 dagar utan godis (förutom lite lite marknadsnougat igår, men vafan ;) ), ska klara idag också sen får ja äta nåt gott imorn. Om jag är sugen då vill säga. Helt sjukt att det går så bra.. är tillbaka på min sommarvikt igen. mer ska bort men det får ta sin tid för dne här gången vill jag stanna ! Rätt nöjd nu ändå som det är :)

Om en vecka dyker norskarna upp ;) Har inte sett majsan sen i maj och Mona har jag inte sett på flera år. Påsken 2006 om jag inte minns fel? Ska bli otroligt kul att ses igen !! längtar längtar.
På lördag ska jag antingen hem till tilda på lite 20årsfirande, eller så ska jag har vinprovarkväll med tjejerna, fy vad jobbigt det är när det alltid alltid ska krocka saker. Det gör det jämt för mig. jaja, det ordnar sig. får bestämma mig imorn eller nåt. Blir nog kul vilket som !


Snyggaste syskonskaran på denna jord.

image42


Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback