11/10

Otrohet.

Är inne på sista avsnittet säsong 2 på desperate housewives nu, när lynette tror att tom är otrogen och hon är så jävla knäckt. Gamla minnen dök upp och nu måste jag få skriva ur mig.

Hur fan tänker man? Förstår dom inte hur ledsen man gör människa som utsätts för det? Hru kan man vara så otroligt egoistisk och dum? Så jävla irriterande är det. Hur fan kunde jag tillåta den där skiten i så många år? Jag känner bara nu att jag MÅSTE få ur mig skiten. Vilken jävla idiot han är! Han visste precis hur sårad jag blev och hur mycket jag förstördes genom åren. Nätterna var många och ofantligt långa dom gånger han inte kom överhuvudtaget. Men nej då, jag fanns kvar där. Hur jävla blåst får man bli? Aldrig kan man väl vara så kär att man tror att ett liv med honom någon gång kan bli bra? Får man behandla en människa på det ondskefulla sättet utan att straffas för det? Får man behandla alla människor runt sig så som han gör utan att slippa minsta lilla slag på käften? Får man vara ett sånt slan utan att någon i den här jävla byn får upp ögonen för vilken idiot människan verkligen är? Åh, jag blir så arg bara jag tänker på hur han betedde sig dom där vidriga tre åren utav mitt liv. Jag blir så arg bara jag tänker på alla dumma småtjejer som fortfarande faller för hans.. för hans.. ja vad det nu är som dom faller för. Och vet ni vad? Jag skiter fullständigt i att sånt här inte hör hemma i en blogg som alla kan läsa, för jag måste någon gång få tala i klartext.  Den där jävla otroheten kommer leva kvar för alltid i mina minnen. Fattar inte att jag lät det hända.


Min lägenhet is fuckng kall också, får nog köpa mig ett eget element, för dom här drar dom ju aldrig igång.
I övrigt är livet bra, trivs bättre på jobbet än någonsin, har lärt mig att det aldrig tar slut så det är bara att leva med att man inte kommer va ledig nåt mer i sitt liv.  Jag är inte så negativ som jag kanske låtit som idag, behövde bara få ur mig gammalt groll för att kunna vakna upp imorgon och gå vidare med livet.

En sten lättare.
En tår torrare.
Och ett hjärta starkare än någonsin förr.

Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback