19/10

Jag har aldrig legat med en tonåring.

haha de e fan sant de. Inte ens när jag själv va tonåring.. hehe skumt egentligen.

Inatt kunde jag inte somna, så jävla störande. Så idag på jobbet har jag gått som i en dimma. Inte fattat nånting typ.fy.. men slutade som tur var tidigt så nu ligger jag här och har vilat en halvtimme, ska göra mig iordning nu så kommer brorsan o hämtar mig om en liten stund, vi ska mysa hela familjen ikväll. har inte hänt sen 20e maj. underbart.

haha, satte på Elisa ett kattsele nu, först va hon lika fattlös som vanligt och låg bara still och nu backar hon runt i cirklar i hopp om att den ska åka av haha, men hon gnäller iaf inget :)

Nej, nu blir det dusch och platta hår och så vidare..!

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback