2/10

Första av elva..

Idag har jag jobbat den första utav dom elva jobbdagarna jag ska jobba i sträck.. känns bra, Elisa verkar ha klarat sig jätte bra själv.. låg och sov när jag kom hem så hon verka inge nervös direkt.. det roliga är att hon låg på exakt samma ställe som när jag gick så hon har väl sovit hela tiden antar jag haha :)

Annars är allt som vanligt.. livsglädjen växer inom mig. Försöker börja leva i nuet och njuta utav det.

Att gå till tandläkaren är sjukt dyrt, bad jag dom skrapa tandsten idag kanske? jävla dolda avgifter.. jag hade inget val jue. Men men, bara jag slipper hål. För borra vill jag aldrig mer göra! Plackers, eltandborste och flourskölj kommer bli min räddning.

Emelie.

Kommentarer
Postat av: anonym

tester och tandläkare har visat att vanliga tandborstar kommer åt bättre än de med el. Så de är bättre.

2007-10-03 @ 18:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback