21/10

Tandvärk.

Kom igår som en jävla bomb, kan få sådär ibland men det brukar gå över så jag sa inte så mkt,. tills jag nästan grät.. då förstod Vicky darling att jag hade ont fixade en inringare och jag fick gå hem tidigare samt va ledig idag.. jag trodde naturligtvis det skulle ha gått över idag, men icke.så panodilen duggar tätt i mun.

Va hos mamma igårkväll igen och hängde med familjen, dom ville ha med mig ut i karlstad på Blue men jag pallade verkligen inte me värken jag hade. Så jag drog på filmkväll istället. Dom galningarna tvingade mig se Jason, men det va faktist inget läskigt längre. Tror jag börjar växa ifrån min skräckfilms-rädsla. det vore riktigt gött faktist att kunna se sånt där igen. Men men vi får se, hade trevligt iaf :)

Fyller nog på senare, hade mkt att skriva men måste kolla idol ordenligt.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback