22/10

Måndag.

Hemma från jobbet idag, jävla skit-tand. Men men, som tur är får man sjuklön iaf så.. Men imorn tänker jag börja jobba även om jag har ont, blir så rastlös av att gå hemma.. usch.

Igår åkte Magnus hem till norge igen.. trodde inte det skulle bli speciellt jobbigt eftersom det inte va det sist, men när han börja snyfta i hallen vart de inte kul.. hatart. som mamma sa, "att man aldrig vänjer sig"..

Jag måste lära mig att uppskatta nuet, kollade just på lite kort från i somras, jag ser så oerhört glad ut och vi verkar ha så kul. Men jag vet ju hur jag mådde då, ändå längtar jag tillbaka dit. Har ju minst lika kul nu egentligen, men som sagt. jag kan inte uppskatta nuet.. ska försöka lära mig det.

godis och chips sugen e jag också, men det gör ju inte direkt tandvärken bättre så det får jag hålla mig ifrån.

Emelie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback