26/10

Världens första mobil party.

Hade v här hos mig igår. Som jag kanske nämnt nån gång tidigare så är brorsan chef på 3 inom ett visst område. Så han ringde mig häromdan och hade ett hyggligt erbjudande till mig och mina vänner. Jag bjöd in dom jag tänkte skulle vilja ha nytta utav detta men till slut blev vi "bara" 6 stycken. Vilket jag och min bror senare insåg räckte och blev över. Tjejer har ju en tendens att fråga dom mest konstiga frågor när det kommer till teknik, "Men alltså, kan jag inte få dom knapparna på dne mobilen?" . haha osv... Det resulterade iallafall i att vi några stycken glada och nöjda fick oss en ny telefon helt gratis med ett abonnemang som vi själva fick utforma. Jag och emma tog även bredband. Riktigt gott. Sen kom vi till grejen att jag fortfarande är bunden både hos telia & comhem. Telia ska inte vara några problem att bara binda upp sig genom att betala den kostnaden som är kvar att betala under bindningstiden, och så kommer det säkert bli i slut ändan också.. men jävlar vilket KRÅNGEL !! .. över en timme satt jag i telefon.. dom kan fan ingenting på det där stället och är stressade som tusan så dom lyssnar inte ens på vad man vill. FEM GÅNGER SÅ SA JAG "VÄNTA, JAG ÄR INTE KLAR ÄN!" ... ändå fortsatte han låta som att det verkligen på riktigt brann i baken på honom.,. efter många om och men så skulle dom skicka nåt fullmaktspapper eller nåt som jag NOGA ska läsa igenom när det kommer nästa vecka. vem vet vad dom försöker med för goja.
Och comhem ska jag försöka hitta en överlåtare.. annars så betalar ja helt enkelt 99 kr i månaden till sept.. spela roll då, jag får ju bättre rabatter hos 3 än vad jag någonsin kommer få någon annanstans ! tack storebror för super erbjudande och trevligt kväll.

Som sagt, det vi gjorde igår var världens första mobilparty., om detta någon gång skulle utformas och bli något som folk verkligen gör så glöm inte att det var jag och min bror som kom på idén :)

Får btw 3000 spänn retoraktivt av maxi nästa månad, ibland är det bra när det blir fel :)
Efter allt krångel så vart det iallafall en liten ljuspunkt i mitt liv. ikväll ska jag nog bara ligga framför tvn och äta godis, har knappt sovit nåt inatt igen och är trött som fan, men nu blire jobba till 18 bara som tur är!

Telia är bajs, Tre is the future!

Förresten!!  Har en w850i till salu.. 2000:- eller billigare vid snabb affär. Skriv kommentar med mob nr/mejl så hör jag av mig !!


Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback