29/10

Suddenly monday appears again...

Har varit ledig i tre dagar nu, imorn drar jobbet igång igen. Men det gör inte så mycket för sjuhundan vad tråkigt det är att bara vara ledig.

Har tänkt lite nu dom senaste dagarna.. har en tid tillbaka trott att jag aldrig mer kan bli kär, och tror nog de litegrann fortfarande.. men nu har jag börjat förstått vad mitt problem är och jag tror det är att jag inte vågar låta folk acceptera mig som jag är. Jag vill alltid förändras och strävar ofta efter att bli som någon annan. Jag måste lära mig förstå att jag är jag och såhär fungerar jag. Det kommer bli skitsvårt men som jag läste nånstans förut så var det nån som sa "man kan inte lära känna någon på djupet förrän man lärt känna sig själv" .. och det är nog lite sant. Men...hur vet man när man känner sig själv då? .. Något jag vet är att jag iallafall är på god väg. Jag vet mer idag än vad jag gjorde för ett år sen. Den saken är säker. Nu ska jag slappna av och låta livet föra mig dit det vill. Vad framtiden väntar har jag inte en jävla aning om. Kanske blir jag kär inom en snar framtid, kanske lever jag själv nåt år till? Hur som helst så ska jag försöka göra det bästa utav det och aldrig lämna mina vänner så som jag gjort i tidigare förhållanden. Jag ska förbli den jag är idag. Och lära mig trivas med det.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback