30/10 - del 2

Försöker nu igen då :)

Haha, vaknade imorse i tron om att den här dagen skulle bli lik dom flesta andra. Men då kom posten! Två avier till mig :) Tog cykeln och drog och hämtade min nya telefon och mitt nya tre modem på OKQ8.. Köpte även olja till min cykel som många tjatat om att jag borde ha till kedjan. Nu är det gjort.
Åkte hem och det mesta krånglade som vanligt. Men nu sitter jag med trådlöst bredband och 70 sladdar mindre (överdrift jag veet) .. har även en ny fin röd w910i, mycket nöjdare än vad jag trodde jag skulle bli. Hade inga förväntningar alls då jag trodde den var som min gamla men har lekt ett tag med den och hittat en hel del roliga finesser som jag förmodligen aldrig kommer använda, men dom FINNS där och det är  det viktiga ;) haha.
Sen skulle jag till tandläkarn.. och jag visste att det skulle göra ont och bli dyrt.. men hon var världens underbarast, känner igen henne, vem hundan e hon mamma till? Iallafall... fick behandlingen skit billigt så ja skulle kunna göra det en gång i månaden till och med =) och hon va så försiktig så det gjorde 100000 ggr mindre ont än vad jag trodde det skulle göra. Sen överöste hon mig med tandkrämstuber så jag blev glad :) hehe.
Hmm nåt mer bra som hänt idag? Ajusst det.. trodde jag jobbade till 22.15 ikväll men slutar halv nio :D
Och på torsdag ska jag dra över till karlstad och hänga med brorsan på förmiddan.. bl.a. låsa upp min telefon så jag kan sälja den direkt mitt nr gått över till 3.. emelie röv och hennes polare sniker skjuts så efter jag har hängt klart med storebror så får jag väl ta ett varv på storstan med dom också, :)

Den här dagen har gjort mig bra.. den enda jag varit arg på idag har varit katten. Men de löser sig det med!
Mat, jobb, bröstcancergalan med kanske nåt gott till?
Ännu en tisdag är snart gjord och snart är det helg :)


image44                               image45



Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback