7/10

Söndag utan ångest :)

Aah så gött. Har bara bråkat lite med katta annars verkar den här söndan bli super. Jobbade till halv nio igår, sen blev de film och te. Härligt att va nykter, och det kändes typ som torsdag eller nåt :) Klarade en lördag hemma hehe. Men nu börjar ja smålängta lite till nästa helg för då tänker jag inte va nykter ! och helgen efter det kommer magnus hem, då jobbar jag men är iaf ledig fredag kväll så vi kan hänga lite, sen helgen efter det så tänkte ja försöka få ihop en liten fest så kanske koffan kommer hem. Men men, det är framtiden det. Just nu sitter jag och ahr nyss ätit frukost och kollar på idol. Elisa ligger bredvid och slickar sig på tassarna, hon måste va väldans skitig den där katten hehe.

Funderar på extensions.. har tänkt på det länge nu men inte haft tid.. jaja vi får se hur mkt pengar de blir över när ja betalat räkningar och lagt undan pengar till bil.. för nu jävlar blir det till att spara, jag ska ha en bil nästa vinter och jag tänker inte köpa en 5000 kronors bil, jag ska ha brorsans s40 :) det kommer bli fintt de. och jag kommer ta väl hand om min baby :)

PUSS
image38
Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback