8/10

Kallt ute.

ja gud ja vad kallt det var ute ikväll, höll på att frysa fingrarna av mig när jag åkte från jobbet. Jag verkligen hoppas  hoppas att det blir mycket snö i vinter, fast inte egentligen för det blir så jobbigt att cykla då, men de är så mysigt :) Iallafall om det är snö i december som det inte va förra året! Blir inte julstämning utan snö, i värsta fall får jag spruta låtsas snö på mina fönster så iallafall JAG har snö :) Längtar verkligen tok-mycket till jul. slutet på november kommer jag pynta, det ska bli fint . Förberedelserna börjar redan nästa lön...Ska bli spännande att se vad den blir nu när jag slutat dra  så mycke skatt som jag dragit förut. Kommer nog bli nån tusenlapp mer :)

Nu är det bara 4 jobbdagar kvar innan 3 dagars ledighet.. det kommer bli otroligt skönt att ha tre dagar att göra vad jag vill ! Men samtidigt är det faktist ganska skönt med rutin.

Rebecca var här förut.. saknar att vi inte hänger lika mycket som förr, men ja, det blir ju så när man jobbar och hon är sambo och sådär..

Har gått upp lite i vikt, ca 1-2 kilo mer än normalt, det får mig att må kasst som fan. Ska deffa hela veckan sen ska jag gotta mig på fredag, längtar. :)

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback