9/10

Det vankas jul på Ica Maxi.

Ja herreGud vad glad jag blev.. har ju vetat att dom hållit på jultorget nu några dagar men idag när jag hade slutat och hela maxi var tomt (det brukar va det vi kvart över tio hehe) så gick jag in på torget och tittade. Det var adventsstakar, röda grytvantar och skymtade även några tomtar.. det är långt ifrån klart men jag bara blev så glad. Det närmar sig med stormsteg verkligen, på måndag slår vi upp portarna till härligheten :)
Här ser ni två bilder.. endast en förvisning för Er !

image39image40


Måste även bjuda på denna goding...

image41

hittade massa sköning bilder på henne nu så kolla in http://seemlaan.bilddagboken.se

nej nu har jag huvudvärk, det blir vatten, sängen och lite desperate.. :)
godnatt..

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback