10/9

Independent.

Jepp, känner mig faktist självständing, absolut jag skulle inte kunna klara mig utan alla runt mig, men jag klarar mig mycket själv. och det är en skön känsla kan jag säga.

Märker att jag ofta är positiv i min blogg, och det kanske verkar tråkigt. men dom stunderna jag är som mest på toppen humör så är jag även skrivsugen så det bara blir så :)

Har kört lite bil idag, va längesen jag körde helt själv.. skönt som fan., handlade och lite sådär. sen var jag med hem till mamma och kittlade barna lite. love,.

har inte så mycket intressant att berätta för jag gör saker som folk inte har ett skit med att göra. Imorn blire jobb, ska bli gött att glida runt där i några timmar. :)

11 september imorgon, frid och respekt till alla inblandade.

Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback