12/9

Brorsan vafaan..

Fick samtal från Oslo igår..
"Kan du komma i slutet på oktober istället för september, för jag jobbar den helgen och vi har kasst med pengar?"
"Men skulle inte du komma hem då?"
"Nej jag kan nog inte komma hem något, för jag måste jobba, Kommer kanske inte ens hem på jul. Måste jobba."
"skämtar du med mig, fattar du vad ledsen mamma kommer bli??"

Samtalet fortsatte lite, jag skyllde på att min rast va slut för jag kände att rösten var nära att spricka.. Ingen Magnus hemma på julen.. Han kanske kommer juldagen och åker hem dagen efter.. den finns inte !! Jag ser mammas min framför mig när magnus har berättat det för henne, det kommer dröja kan jag lova och jag tänker inte säga nåt. Usch.

Äsch, nu gråter jag också.

Om man ändå kunde tvinga en människa att flytta hem.

Annars hade dagen varit bra,, ska till ikea med Kristin & kanske vicky imorn, kommer bli trevlig.image34

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback