18/9

Äntligen höst !

Älskar allt med hösten, dofterna, kylan, mörkret. Äntligen får man mysa upp sig i soffan inmyst i en fleecerock med en kopp te och massa tända ljus. Jag älskar det verkligen. Inget kan göra mig lyckligare.

Har varit underbart på jobbet senaste dagarna.. som ni säkert vet har jag sista tiden inte alls trivts speciellt bra där uppe, bara gått och tittat på klockan hela tiden och velat gå hem. men nu bara rinner tiden iväg.. är så kul.

Idag har det hunnits med relativt mycket, jobbade till 13 sen bjöd jag Emelie röva på gourmé middag hemma hos mig, falukorv och stuvade makaroner.. det gillar vi :) sen mötte jag emma och tirre så gick vi till anna och satt och tjata en stund, nu e jag hemma och så kommer kristin hit om nån timme eller så, idol & desperate mys ikväll :)
Imorn sticker jag till kd och lämnar tillbaka en trådlös router som jag inhandlade häromdan, funkar inte som jag vill och istället för att slita av mig halva håret i frustration så köper jag nya stövlar för pengarna är det tänkt.

Livet känns riktigt bra för tillfället.

Äntligen.

Emelie.

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, det är rätt Emelie, nya stölvar ÄR roligare ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback