19/9

Dom märkte inget..

Och jag ville inte säga något för jag vill bara ignorera bort det och vara som "vanligt".. Men idag när vi hade varit i Karlstad och skulle åka hem så körde jag bilen, och efter typ halva E18 så blev jag jätte yr i huvudet (sådär som när jag va dålig) .. Men jag sa ingenting för jag ville bara att det skulle gå över. Jag var fullt kapabel att köra bil så tro för guds skull inte att jag utsatte mina vänner för nån fara, för det skulle jag aldrig göra! Men jag kände mig yr 
igen :(  Jag vill inte känna sådär,. Trodde den tiden var över.. Jag mår ju superbra annars. Men idag förstod jag iallafall att det säkert är stressen som gör det eftersom jag känt mig stressad typ hela dan.. Vilken skit. Lära mig slappna av kanske? Kommer väl aldrig hända,. Jag är ju en Johansson, vi går i 180 hela tiden. Usch.

Men som tur var då så märkte ingen nåt (tror jag) och jag kunde lugnt i mitt inre ta djupa andetag och fortsätta köra och ignorera, och till slut gick det ju över :) Och då kom jag in i samtalet igen, som om jag aldrig varit därifrån.
Men läskigt, det är det.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback