20/9

En vecka kvar till lön.

Och frysen är överfull av mat, måste sluta köpa mat hehe. Men de är bra för då kanske jag den här månaden kan lägga pengarna på lite roligare saker, vet bara inte hur mycket pengar jag får. Brukar ha stor koll på det men eftersom jag va sjukskriven så har jag inte orkat räkna ut hur mycket pengar det blev. Well well, time will tell :)
Har precis bakat bröd, men har inte hunnit smaka än. Mitt första egna bakade bröd ! Kommer säkert smaka skit, men då vet jag ju hur jag INTE ska göra nästa gång hehe.

Idag steg jag upp vid åtta och gjorde mig iordning för jobb. Var jätte trött i ögonen påjobbet men hade trevligt ändå. Kan inte släppa att jag lyckades få ett så bra första jobb efter studenten. Tack Ann-Katrin för samtalet i April 2006 ;)

Jag vet att jag skriver om mycket samma saker i min blogg. Men det är ju sånt jag vill få ur mig bara.

Men fortsatt dag då, åkte hem efter jobbet och hade fått förstorningarna från extrafilm så ja ramade in dom och det blevjätte fint :) En bild på mig och syskona och en på mig och emma när vi skålar med armarna korsade, i svartvitt. fint. sen ringde Emelie L och vi gick till Blå på en kaffe. trevligt, så kom Adde och Jocke förbi också, A pöjken har blivit så smal. Jaja, sen iaf så gick jag hem och rensade ur den tråkiga garderoben (den med handdukar,påslakan & träningskläder,dammigaträningskläder ska tilläggas haha ;) ).. blev fiint när de va klart ! och sen har jag då suttit här och så har jag som sagt bakat bröd som jag ska äta nu med en kopp te till. förhoppningsvis gott!


Ge mig en vinst på 50 000 kr/mån i 25 år så skulle jag bli super glad!! :)


Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback