26/9

Hatar räkningar med ett stort jävla H.

aa fy fan vad jag har samlat på mig den här månaden, elen, beställda kort, h&m och Ellos, plus massa annan onödig skit som skulle kunna kvitta. blr så trött på mig själv :( och eftersom jag va sjukskriven i augusti så blev det inte nån töpp lön heller direkt.. men men, jag fick ju vila upp mig iallafall. Jaja.. är väl bara att betala antar jag.. men men surt är det..

Har jobbat sen 8 imorse, gött som fan att jobba dag-pass.. klart man tackar ja när dom frågar om man vill  byta liksom :) Och ikväll kommer victoria hit och ska sova här.. mysigt :) sen åker vi till bergvik & ikea imorn när hon slutar, några ören har jag ju kvar efter alla räkningar och dom ska spenderas snabbt! hehe..

nej usch.. pengar pengar.. längtar till nästa månad, då drar jag nog till oslo för pengarna :)

Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback