27/9

Dålig fantasi.

Igår dök Vicky upp här vid halv elva, då hade hon slutat jobba och jag hade dukat fram kvällsmat med tända ljus och te. Hon blev glad, och som vanligt pratade vi mycket och länge. Lampan släcktes kanske halv ett eller nåt men tjatet fortsatte mycket längre än så, om allt från att kunna tänka till sig styva brsötvårtor till hur vi trivs på jobbet. Gillar den där tjejen starkt. Sen att hon inte vaknar utav väckarklockan är väl en sak, men en lätt spark på benet eller en buff på axeln så stänger hon av den. "Herregud vicky, vad ÄR klockan egentligen?" -"Jag ska bara snooza EN gång till....."
trött tjej hehe..

Sen gick jag upp några timmar senare, sydde ett par shorts som blev halv bra, mötte emelie, vi gick hit och lunch, åkte till karlstad. klockan blev mycket och provhytterna skrek åt mig att jag inte hade något där att göra. Längesen jag kände mig så stor. och ändå ligger jag kvar på samma vikt som jag hållt sen jag gick ner. men nu måste jag ner mer. Mår inge bra såhär. På väg till Karlstad kom jag på att jag glömt skorna hemma som skulle bytas in som faktist var anledning till att jag åkte till kd överhuvudtaget, precis när jag skrikit ut detta i frustration och emelie och vicky fått skratta lite så kommer låten Stupid Girl med Pink i högtalarn,.. det tyckte dom va riktigt roligt, jag va mest arg. haha.

Och jag glömde nämna att jag skulle in och snacka med chefen på maxi förut då visade det sig att dom hade glömt ge mig ett nytt schema, hade fått ännu mer tider så nu har jag ungefär 21,5 timmar i veckan (utslaget) .. vilket betyder att jag inte har pengaproblem nåt mer, känns oerhört bra. FATTA aldrig mer denna oro över pengar :)
Köper en bil om ett år. brorsans pärla, detta kommer göra att ja klarar att cykla en vinter, för nästa år vet jag att jag slippert !

Nej, nu ska jag dra över ett nytt avsnitt av heroes, har snart sett klart alla 23 avsnitt, grym serie.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback