2/9

Jag har landat.

Jag har hittat mig själv igen, och ännu bättre, en bättre mig själv. Lugn och harmonisk tar jag hand om kunderna. Visslande och glad drar jag korgarna. Pigg och utsövd vaknar jag på morgonen. Jag har landat.

Igår hämtade mamma mig vid tio på morgonen så var jag med henne och barna hela dagen till jag åkte till jobbet vid halv fem. Den bästa kvällen på jobbet EVER, jag kände mig så lugn och allt flöt på så bra. Tackade nej till diverse fester och påhitt på lördagskvällen och mös ner mig framför tvn istället, något jag definitivt inte ångrade imorse när jag vaknade redan vid 8 fast inte alarmet skulle ringa förrän tio över 9. så jag myste framför tvn i sängen åt riktig frukost med en tidning och bara njöt av att vara så pigg. Jobbade till halv tre sen sa jag hej till karin och emma och kollade american history X med dom, längesen och gud vad bra den är. sen damssög jag mitt enormt smutsiga golv innan therese och erika komhit på en kopp te. Fick en teklämma och en påse rabarber te utav therese, blev super glad :) favvo te number one! och när dom gick efter mycket gamla minnen och återblickar så mös jag ner i min morgonrock och nu sitter jag här och kollar på Hitch och bara slappnar av. skönt.

Jag har landat.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback