30/9

Yttrandefrihet.

Javisst är väl det för skönt egentligen att vi får säga och tycka vad vi vill.
Sam Hagbert eller vad han heter i idol är så jävla störande ful när han sjunger så det är otroligt. Kepsen han ALLTID har på sne borde föbjudas, när försvann det modet egentligen? Och det stör mig ÄNNU mer att han faktist sjunger så jävla bra. Hans röst är otroligt.
Tamela, oj oj vilken ful liten bitch. Falskare leende och töntigare tindrande med ögona får man leta sjukt länge efter. Jag tror inte det existerar. Inte är hon speciellt bra på att sjunga heller. Inte för att hon är dålig, men vad är det med henne? Har tydligen bott nånstans där man snackar spanska i 8 år men kan inte ens säga hämningar på det språket, kom ihåg.. ÅTTA jävla år.
Vad heter han då? som försöker se ut som timbuktu men sjunger som om han hade svalt en delfin eller nåt, dålig är han iallafall. Och ivägen, släpp fram dom riktiga stjärnorna istället!

Men sen finns ju dom där riktiga artisterna, Marie Picasso, Daniel, och så vidare. Dom som kommer stå där på slutet i vilket fall.

Slut snackat om idol. Helgen som gått har varit skit skön. Hängt med emma. I fredas kikade jag när hon spelade sne va vi hos henne och bara tog de lugnt, kollade beck och grejer. Och igår drog vi över till karlstad och små shoppade lite.. gött att bara kika. Sen åkte vi hem och lånade barna utav mamma för en glass i skärgårn, haha dome  så härliga.. På kvällen blev det vin och öl hos mig, kikade även in till henke en sväng innan statt.. oj oj, jag blev lite full tror ja hehe.. Men det fanns ju dom som var värre ;)


Ska träffa brorsan om en stund och ta en kaffe och tjata lite.. Men nu blire mat. mmm..

Bilder finns på http://seemlaan.bilddagboken.se


Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback