4/9

Undra hur många gånger jag har skrivit fel idag..

På returkvitton, postavi'er och så vidare.. har det inte varit 3/9 så har det varit 4/8 .. trött tjej hehe.
Äntligen är det dygnet gjort och jag är ledig tills fredag eftermiddag, så snart ska jag iväg och fika med tjejerna, sen ska jag hem och laga tacos med vicky från maxi :) .. och imorn har jag lovat farmor en kaffe, sen ska jag handla med mamma, sen ska jag nog försöka tvinga nån att dricka vin med mig för det rycker i tarmen efter en vit helg !!

På lördag blir det förmodligen kräftskiva med jobbet. eller ja, det blir det men jag förljer förmodligen med hehe. får se vad alla andra tjejerna säger :) kan nog bli riktigt skoj!

Men nu ska jag sticka iväg. Ha det gott, igelkott.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback