9/9

Så jävla glad..

Gud vad jag älskar söndagar. Helgen som passerat att varit snäppet till perfekt.. har haft så kul! Följde med vicky hem efter jobbet i fredags kväll, det blev en sen kväll och vi la oss vid 2 elr nåt, sen ringde hennes alarm vid halv nio, och jag förstååår inte hur svårt  folk har för att vakna utav alarm. haha. trött som ett as drog hon upp mig ur sängen vid tio för hon skulle börja jobba elva och vi befann oss ju i karlstad. sliten som en uggla la jag mig i sängen när jag kom hem, trodde aldrig tröttheten skulle släppa men precis när ja gjorde mig iordning vid tre så kom jag igång faktist. Sen vare kräftskiva med jobbet som väntade vid fyra och vi kom väl dit vid halv fem fem nån gång, sen bar de. shit alltså haha, älskar dom där människorna dom e så roliga :)

jag försökte få med mig nån till statt men dom totalvägra hela bunten så jag slog upp första bästa nummer i telefonboken och lyckan hamnade hos Malou :) haha, mötte upp dom på mastis sen drog vi vidare till statt och det va sjukt kul igår, iinte speciellt mycket folk men rätt folk. sen bangade jag efterfesterna som vanligt och gick hem. somnade som en tok, gött. Och till råga på allt så är jag faktist inte så dålig idag och pigg och glad :) Love it!

Nej nu blir det att fortsätta kolla idol innan ja går och köper mat :)

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback