10/4

Tränad och köpsugen.

Försöker nuförtiden att hålla hårt i pengarna, det går ganska bra specciellt genom att låna ut dom.. För då finns dom inte, blir värre denna månad nu när jag får rätt fet lön, plus att jag får tillbaka allt som är utlånat.. Men men, det ska sparas till resan i juni.. Känns skit skönt.. börjar kännas verkligt nu, jag ringde på en jättebillig ipod idag.. vi får se om jag köper den, det vet jag om en timme.. Kände att jag aldrig har behov av en ipod eftersom jag lyssnat på musik genom mobilen, men på resa vore det gött att inte behöva ha med sig den till stranden liksom.. och jag va inte speciellt sugen på att köpa en ny ipod för ett par tusen för att ha när jag solar liksom, så jag hade väl lite tur som hittade denna på blocket..

I övrigt idag så har jag gjort lite ärenden, hämtat ut biljetter (eftersom det annars med min vanliga tur brukar krångla med allt sånt där så hämtar jag dom hellre för tidigt), hämtat en färg jag fått av Mood på posten, tränat, lämnat nyckel (emma e bäst som matar min katt när jag är borta och vicky kanske inte kan!), solat.. när jag kom hem så tvättade och packade jag.. nåt är glömt idag... hmm, systemet! ajusst det... funderar på om man ska ta det i sthlm istället.. så jag vet om jag är sugen eller inte innan jag köper massor.. vi får se.. jag hinner ju på lördag innan tåget annars..

Nu ska jag gnugga gruset ur ögat och göra mig iordning för jobbet.. är ganska trött men kvällen borde ju gå rätt fort.. som vanligt är ingen förlängd när jag ska stänga så förmodligen hur mycket som helst att göra.. men det blir nog bra...

Kör hårt!

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback